4 Rue des Peupliers, 33290 Blankeforas, Prancūzija
Set in Blanquefort, 7.6 km from Matmut Atlantique Stadium and 12 km from Bordeaux Cathedral, super T2 offers a garden and air conditioning. The property is around 12 km from Chaban Delmas Bridge, 12 km from La Cite du Vin and 12 km from Wine and Trade Museum. Free WiFi is available throughout the property and Bordeaux International Fair is 6.6 km away. The apartment with a terrace and garden views features 1 bedroom, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchenette, and 1 bathroom with a shower. For added convenience, the property can provide towels and linens for a supplement. For added privacy, the accommodation features a private entrance. CAPC Musee d'Art Contemporain is 13 km from the apartment, while Esplanade des Quinconces is 13 km away. Bordeaux–Mérignac Airport is 13 km from the property.
Vidutinis įvertinimas iš 10
40 Atsiliepimai
Kainos suvestinė
106 € / naktis** Apytikrės 1 nakties viešnagės kainos
"Hosts were lovely .. unit very roomy and comfortable. Quiet location."
"Aucun."
"Excellent space and really convenient for our plans. Clean and well equipped . Excellent communication with the host."
"Not a cafe nearby ."
"Très bon accueil de Monsieur. Lieu calme et agréable. Proche commerces et gare. Bon séjour."
"Aucun."
"J'ai passé un très bon séjour. J'ai été très bien accueillie par Manuel, et j'ai beaucoup apprécié le calme de ce logement. L'endroit est propre, très bien situé, et les propriétaires sont attentifs, et présents si besoin. Je recommande, et je reviendrai avec plaisir!!"
"Tout était parfait!"
"Manuel est très chaleureux et accueillant tout en respectant l'intimité des voyageurs. Je recommande"
"RAS"
"Personne adorable et compréhensive. Mon heure d'arrivée etait tardive et il a accepté volontier de me recevoir tout de même. Passage rapide et ravi de la rencontre"
"Aucun."
"La tranquillité, situé pas loins d'un Auchan si nécessaire et à une vingtaine de minutes à pied des lycées et cfa."
"Aucun."
"Emplacement calme, facile d'accès. Propriétaire très agréable."
"RAS"
"une prestation de qualité. les propriétaires sont charmants"
"d'abord la qualité de l'accueil et la qualité de la prestation."
"Quartier très calme. Logement et environnement agréable. Très bon accueil."
"Aucun."
Jei norite peržiūrėti išsamų numerio aprašymą, atverkite laisvų numerių sąrašą ir paspauskite atitinkamo numerio pavadinimą.
super T2 priima ypatingus pageidavimus! Nurodykite juos kitame užsakymo etape.
"Great location, easy parking. Lots of character & history"
Avis de Michaael Maison des Acrobates
"Very Clean and the owner are very Approachable il recommend it"
Avis de Eleuterio Grand Soleil Vélodrome- Marseille
"C’est très beau, bien pensé avec goût et raffinement"
Avis de Cyril Résidence Villas Chléa
"Les responsables de l'établissement sont super gentils et accueillants."
Avis de Hakem Au bon vivre
"Perfect location Beautiful area to stay Perfect for children Has everything we need and very clean and helpful"
Avis de Natalie LevelUp Disneyland Family
"La situation est idéale sur l'île, dans le village, proche de toutes les restaurants et commodités. L'appartement est au calme, avec une petite cour avec fauteuil, idéal pour l'apéro."
Avis de Olivier Porquerolles - La Porquerollaise
"Super comfortable and perfect with small children with a big garden to play in. Absolutely loads to places to visit nearby which Marine told us all about, booking us dinner reservations also."
Avis de Samantha Chambre d'hôtes - B&B - Grand Luberon chez Manon en Luberon
"L’endroit, la propreté, les équipements, la réactivité de l’hôte. Bref ! Tout Nous reviendrons"
Avis de Jean-luc Maison Saint Jean de Monts 7 personnes - 3 chambres